dimecres, 20 d’abril del 2011

Open Educator manifiesto (David Truss)

David Tuss ha publicat a Connected principals un manifest d'educador obert (Open Educator Manifiesto). El manifest expressa la voluntat de ser millors docents d'una manera molt senzilla però potent. Linda Castañeda en el seu bloc Mushware Educativo ha traduït el manifest al castellà; m'ha semblat una bona idea i a continuació el tradueixo al català per tal de fer-ne màxima difusió:

'Nosaltres' eduquem els futurs ciutadans del món
Ensenyar és la meva pràctica professional
Comparteixo per defecte
Sóc obert/a, transparent, col·laboratiu/va i social
Els meus estudiants posseeixen el seu propi: (Aprenentatge)
  • procés d'aprenentatge
  • entorn d'aprenentatge
  • productes d'aprenentatge
  • avaluació de l'aprenentatge
Els meus estudiants pertanyen a xarxes d'aprenentatge
Cada estudiant mereix un aprenentatge personalitzat
  • en que s'escolti la seva veu
  • en que es respecti la seva elecció
Cada educador es mereix aprenentatge personalitzat
Tinc expectatives altes
Em preocupo, comparteixo i m'atreveixo
Sóc un model de comportament
Sóc el canvi que vull veure en l'educació!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada